Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309463
Title: SMM как способ продвижения бизнеса
Other Titles: SMM as a way to promote business / V. S. Doroshchenko, E. Y. Zakharova
Authors: Дорощенко, В. С.
Захарова, Е. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 13 окт. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), А. А. Королёва, Б. Н. Паньшин. – Минск : БГУ, 2023. – С. 224-227.
Abstract: SMM представляет собой способ продвижения бизнеса в социальных сетях. Данный вид продвижения позволяет повысить узнаваемость бренда и репутацию компании, а также повысить уровень продаж и привлечь и удержать клиентов
Abstract (in another language): SMM is a way to promote a business on social networks. This type of promotion allows you to increase brand awareness and reputation of the company, as well as increase sales and attract and retain customers
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/309463
ISBN: 978-985-881-547-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
224-227.pdf357,19 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.