Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308182
Title: Влияние социальных медиа на принятие потребительского решения : аннотация дипломной работы / Плесунова Анастасия Геннадьевна ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Ефимова Н.В.
Other Titles: The Influence of Social Media on Consumer Decision-Making : abstract of graduate thesis / Anastasia G. Plesunova ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Nadezhda V. Efimova
Authors: Плесунова, Анастасия Геннадьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель – изучить, как социальные медиа влияют на принятие потребительского решения в целом и в том числе – на покупку книг, и получить соответствующие данные.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308182
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЛЕСУНОВА АГ ffsn an ru.pdf273,8 kBAdobe PDFView/Open
PLESUNOVA AG ffsn an eng.pdf9,79 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.