Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308176
Title: Продвижение услуг в социальных сетях на рынке horeca (на примере бара «Ferula») : аннотация дипломной работы / Медведь Матвей Дмитриевич ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Купчинова Т.В.
Other Titles: Promotion of Services in Social Networks in the Horeca Market: abstract of graduate thesis / Matvey D. Medved ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Tatiana V. Kupchinova
Authors: Медведь, Матвей Дмитриевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель работы – разработка и достижение целей проектного типа в области HoReCa.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308176
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕДВЕДЬ МД ffsn an ru.pdf452,32 kBAdobe PDFView/Open
MEDVED MD ffsn an eng.pdf284,21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.