Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308170
Title: Формирование имиджа коммерческой компании средствами PR: аннотация дипломной работы / Лашкевич Александра Сергеевна ; БГУ; факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Елсукова Н.А.
Other Titles: Formation of the Image of a Commercial Company by Means of PR : abstract of graduate thesis / Alexandra S. Lashkevich ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Natalya A. Elsukova
Authors: Лашкевич, Александра Сергеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – определить основные PR-средств, используемые для формирования имиджа коммерческой компании, влияющие на ее восприятие потребителями.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308170
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛАШКЕВИЧ АС ffsn an ru.pdf280,71 kBAdobe PDFView/Open
LASHKEVICH AS ffsn an eng.pdf12,02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.