Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306792
Title: Channels of Fashion Communication in The Digital Age : master’s thesis / Sun Xiaomin; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Scientific adviser: Irina I. Ekadumova
Authors: Sun Xiaomin
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Minsk: BSU
Abstract: The aim of the study: The purpose of this study is to reveal the trends and prospects for innovations in the field of using digital communication channels by fashion brands.
Abstract (in another language): Предмет исследования: Предметом исследования являются особенности цифровых каналов коммуникации, используемых в маркетинговой коммуникации модными брендами в городе Мяньян.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306792
Licence: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8 Sun Xiaomin.pdf1,04 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.