Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306786
Title: Research and Analysis of the Communication Strategy of Music Variety Shows : master’s thesis / Mao Wnezhuo; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Scientific adviser: Michael A. Gulyuk
Authors: Mao Wnezhuo
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2023
Publisher: Minsk: BSU
Abstract: The purpose of this work: to examine the similarities and differences in various communication strategies of music variety shows, and then to view the communication of music variety shows as a holistic and systematic object, and then in order to summarize how the similarities and differences in communication strategies of music variety shows affect people's perception of music culture
Abstract (in another language): Цель работы: изучить сходства и различия в различных коммуникативных стратегиях музыкальных эстрадных шоу, на этой базе рассмотреть коммуникацию музыкальных эстрадных шоу как целостный и системный объект; обобщить, каким образом сходства и различия в коммуникативных стратегиях музыкальных эстрадных шоу влияют на восприятие людьми музыкальной культуры.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/306786
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 MAO WNEZHU.pdf970,77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.