Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305030
Title: Медиакоммуникация глобальных брендов (на примере компании Geely auto Group)
Other Titles: Media communication of global brands: specificity and tasks (based on the example of Geely Auto Group) / Xu Qi
Authors: Сюй Ци
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 60-летию со дня рождения В. Р. Вашкевича, Минск, 5–6 окт., 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Беляев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 225-227.
Abstract: Рассматривается развитие глобального брендирования с учетом использования такого инструмента, как медиакоммуникации брендов на примере компании Geely Auto Group. Предложены направления совершенствования стратегии глобального брендинга компании с использованием инструментов медиакоммуникации
Abstract (in another language): The development of global branding is considered, taking into account the use of such a tool as brand media communications using the example of the Geely Auto Group. Directions for improving the company’s global branding Strategy using media communication tools are proposed
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/305030
ISBN: 978-985-881-527-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
225-227.pdf285,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.