Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/304991
Title: Нативная реклама в социальных сетях
Other Titles: Native advertising on social networks / N. I. Iovva
Authors: Иовва, Н. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 60-летию со дня рождения В. Р. Вашкевича, Минск, 5–6 окт., 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Беляев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 77-79.
Abstract: В статье рассматривается нативная реклама как современный способ подачи рекламы в сети Интернет. Автор говорит о специфике нативной рекламы, выделяет форматы и рассматривает ее как популярный инструмент продвижения в социальных сетях
Abstract (in another language): The article considers native advertising as a modern way of advertising on the Internet. The author talks about the specifics of native advertising, identifies formats and considers it as a popular tool for promotion in social networks
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/304991
ISBN: 978-985-881-527-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
77-79.pdf305,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.