Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303401
Title: ИМИДЖ КИТАЯ В МЕДИАПРОСТРАНСТВЕ: НАПРАВЛЕНИЯ, ТЕНДЕНЦИИ ФОРМИРОВАНИЯ : аннотация (реферат) магистерской работы / Чжоу Цяньчжэнь ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Резанова Е. В.
Authors: ЧЖОУ Цяньчжэнь
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования состоит в определении ключевых тенденции формирования имиджа Китайской Народной Республики и выработке предложений по его совершенствованию.
Abstract (in another language): The aim of the study is to identify key trends in the formation of the image of the People's Republic of China and develop proposals for its improvement.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303401
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чжоу Цяньчжэнь.pdf143,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.