Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303400
Title: ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ТРАДИЦИОННЫХ ЦЕННОСТЕЙ В РЕКЛАМЕ КИТАЙСКИХ БРЕНДОВ ОДЕЖДЫ: КОММУНИКАТИВНЫЙ АНАЛИЗ : аннотация (реферат) магистерской работы / Чжоу Линлин ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Лебедева Е. В.
Authors: ЧЖОУ Линлин
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель работы – провести коммуникативный анализ использования традиционных китайских ценностей в рекламе китайских брендов одежды.
Abstract (in another language): The aim of the work is to conduct a communicative analysis of the use of traditional Chinese values in advertising of Chinese clothing brands.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303400
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чжоу Линлин.pdf183,67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.