Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303393
Title: КОММУНИКАЦИЯ БРЕНДОВ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ НА КИТАЙСКОМ И БЕЛОРУССКОМ РЫНКАХ: СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АСПЕКТ : аннотация (реферат) магистерской работы / Цю Цзешань ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Яницкая Л. М.
Authors: ЦЮ Цзешань
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – на основе сравнения определить особенности коммуникации брендов в социальных сетях на белорусском и китайском рынках.
Abstract (in another language): The aim of the study is to determine, on the basis of comparison, the features of brand communication in social networks in the Belarusian and Chinese markets.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303393
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цю Цзешань.pdf188,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.