Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303389
Title: РЕКЛАМНЫЕ КОММУНИКАЦИИ МЕЖДУНАРОДНЫХ БРЕНДОВ НА СОВРЕМЕННОМ РЫНКЕ КИТАЯ : аннотация (реферат) магистерской работы / Цай Чжэ ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Еловая Е. М.
Authors: ЦАЙ Чжэ
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – анализ процесса рекламной коммуникации международных брендов на современном рыке Китая.
Abstract (in another language): The aim of the study is to analyze the process of advertising communication of international brands in the modern Chinese market.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303389
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цай Чжэ.pdf169,53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.