Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦАЙ Чжэ-
dc.date.accessioned2023-10-13T21:26:24Z-
dc.date.available2023-10-13T21:26:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/303389-
dc.description.abstractЦель исследования – анализ процесса рекламной коммуникации международных брендов на современном рыке Китая.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleРЕКЛАМНЫЕ КОММУНИКАЦИИ МЕЖДУНАРОДНЫХ БРЕНДОВ НА СОВРЕМЕННОМ РЫНКЕ КИТАЯ : аннотация (реферат) магистерской работы / Цай Чжэ ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Еловая Е. М.ru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.description.alternativeThe aim of the study is to analyze the process of advertising communication of international brands in the modern Chinese market.ru
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цай Чжэ.pdf169,53 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.