Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303334
Title: Особенности интернет-маркетинга услуг санаториев Республики Беларусь: дипломная работа /Ольга Васильевна Счеснюк; БГУ, факультет международных отношений, кафедра международного туризма; науч. рук. Решетникова А.Н.
Authors: Счеснюк, Ольга Васильевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск: БГУ
Abstract: Цель исследования – изучение практики применения интернет технологий отечественными санаторно-курортными организациями и интернет-активности санаторно-курортных организаций в Республике Беларусь, а также анализ контента санаторно-курортных организаций в социальных сетях.
Abstract (in another language): Purpose of the research is to study the practice of using Internet technologies by domestic health resort organizations and the Internet activity of health resort organizations in the Republic of Belarus, as well as to analyze the content of health resort organizations in social networks.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303334
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Кафедра международного туризма

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Schesnyuk.pdf1,85 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.