Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303328
Title: БРЕНДИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ КИТАЙСКИХ ПРЕДПРИЯТИЙ В БЕЛАРУСИ (НА ПРИМЕРЕ КОМПАНИИ GEELY) : аннотация (реферат) магистерской работы / Тянь Чженьюй ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Федотова Н. А.
Authors: ТЯНЬ Чженьюй
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – изучение анализа текущей ситуации и проблем коммуникационной стратегии бренда Geely, создание концепций по улучшению моделей развития.
Abstract (in another language): The purpose of the studyis to analyze the current situation and problems of communication strategy of brand Geely, the creation of concepts to improve models of development.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303328
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тянь Чженьюй.pdf161,81 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.