Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303322
Title: ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ТРАДИЦИОННЫХ КИТАЙСКИХ ТОВАРОВ И УСЛУГ НА МЕЖДУНАРОДНЫХ РЫНКАХ : аннотация (реферат) магистерской работы / Сюй Чэн ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Штоль Е. Ю.
Authors: СЮЙ Чэн
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Целью данного исследования является изучение особенностей продвижения традиционных товаров на международных рынках.
Abstract (in another language): The aim of this study is to take Chinese traditional goods and services as an example, identify the specific situation, and study the most important factors influencing the formation of Chinese traditional goods and services in order to help Chinese traditional goods and services become a thing of the past. China, enter the global market and succeed.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303322
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сюй Чэн.pdf156,55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.