Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301943
Title: Вирусная видеореклама как инструмент маркетинга: аннотация дипломной работы / Доманова Виктория Витальевна; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Дмитриева О.Е.
Other Titles: Viral Video Advertising as a Marketing Tool : abstract of graduate thesis / Viktoria V. Domanova ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific advisor Olga E. Dmitrieva
Authors: Доманова, Виктория Витальевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – раскрыть особенности вирусной видеорекламы как инструмента маркетинга
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301943
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДОМАНОВА ВВ ffsn an ru.pdf265,1 kBAdobe PDFView/Open
DOMANOVA VV ffsn an eng.pdf182,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.