Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301942
Title: Отношение к коммерческой рекламе разных поколений в белорусском обществе : аннотация дипломной работы / Довмант Валерия Николаевна ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Калачева И.И.
Other Titles: Attitudes Towards Commercial Advertising Among Different Generations in Belarusian Society : abstract of graduate thesis / Valeria N. Dovmant ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Irina I. Kalacheva
Authors: Довмант, Валерия Николаевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – охарактеризовать отношение представителей разных поколений к коммерческой рекламе в белорусском обществе
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301942
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДОВМАНТ ВН ffsn an ru.pdf270,42 kBAdobe PDFView/Open
DOVMANT VN ffsn an eng.pdf112,82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.