Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301934
Title: Коммуникационные стратегии продвижения брендов одежды: аннотация дипломной работы / Виноградова Екатерина Руслановна ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Красковская Д.С.
Other Titles: Communication Strategies for Promoting Clothing Brands : abstract of the thesis / Ekaterina R. Vinogradova ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Daria S. Kraskovskaya
Authors: Виноградова, Екатерина Руслановна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель работы - доказать необходимость разработки коммуникационной стратегии и ее особенности при формировании бренда одежды
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301934
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИНОГРАДОВА ЕР ffsn an ru.pdf266,57 kBAdobe PDFView/Open
VINOGRADOVA ER an en.pdf9,9 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.