Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300701
Title: Цифровая трансформация элементов классического комплекса маркетинга
Other Titles: Digital transformation of the marketing classic complex components / N. Cherchenko
Authors: Черченко, Н. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 6–7 апр. 2023 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 414-417.
Abstract: В данной статье рассматривается трансформация элементов классического комплекса маркетинга 4Р (продукта, цены, места (распределения), продвижения) в современных условиях цифровизации экономики. Анализируется влияние на элементы комплекса маркетинга таких атрибутов цифрового маркетинга, как метавселенная, технологии нейромаркетинга и искусственного интеллекта, интернета вещей, возможностей омниканального маркетинга
Abstract (in another language): This article addresses transformation of classic marketing components complex – 4P (product, price, place, promotion) in the modern circumstances of economic digitalization. The influence of such attributes of digital marketing as meta universe, neuromarketing and artificial intelligence technologies, the internet of things and omnichannel marketing capabilities on the marketing complex components is being analyzed
Description: 4. Маркетинг-пульс 2023
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300701
ISBN: 978-985-7214-74-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
414-417.pdf278,22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.