Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300650
Title: Особенности управления брендом организации в среде Интернет+
Other Titles: Features of the organization’s brand management in the environment Internet+ / G. Korjenevskaya, N. Zhilinskaya
Authors: Корженевская, Г. М.
Жилинская, Н. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 6–7 апр. 2023 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 208-211.
Abstract: В статье сформулированы особенности функционирования и управления брендом организации в среде Интернет+, а именно: интерактивность, глобальный охват, креативность, использование цифровой многоканальности, управление данными и рентабельность
Abstract (in another language): The article formulates the features of the functioning and management of the organization’s brand in the Internet+ environment, namely: interactivity, global reach, creativity, the use of digital multichannel, data management and profitability
Description: 2. Менеджмент в XXI в. Новые вызовы и тенденции развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300650
ISBN: 978-985-7214-74-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
208-211.pdf274,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.