Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300568
Title: Эволюция развития брендинга как технологии продвижения территорий
Other Titles: The evolution of the development of branding as a technology for the promotion of territories / E. Yelovaya
Authors: Еловая, Е. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 6–7 апр. 2023 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 56-62.
Abstract: В статье сделано обобщение научного дискурса, посвященного природе и особенностям развития брендинга территорий. Это позволяет установить непосредственную связь между его возникновением и ростом популярности среди заинтересованных лиц одновременно с осознанием необходимости развития территорий
Abstract (in another language): The article summarizes the scientific discourse on the nature and development of territory branding. This makes it possible to establish a direct connection between its occurrence and the growth of popularity among interested parties, simultaneously with the realization of the need for the development of territories
Description: 1. Состояние и перспективы развития бизнес-процессов в условиях цифровизации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300568
ISBN: 978-985-7214-74-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56-62.pdf330,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.