Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300129
Title: Репрезентация семейных ценностей в белорусской и китайской социальной рекламе : аннотация магистерской диссертации/ Го Пэнюй ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Калачёва Ирина Ивановна
Other Titles: Representation of Family Values in Belarusian and Chinese Social Advertising: Abstract of the Master's Thesis / GO Pengyu ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser: Irina I. Kalachova
Authors: Го, Пэнюй
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – выявить основные тенденции развития социальной рекламы, транслирующей семейные ценности в белорусском и китайском обществе, сравнить нормативно-правовую базу рекламной коммуникации, функции социальной рекламы, ее тематическое и видовое разнообразие.
Abstract (in another language): The purpose of the study is to identify the main trends in the development of social advertising that broadcasts family values in Belarusian and Chinese society, to compare the regulatory framework of advertising communication, the functions of social advertising, its thematic and species diversity.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300129
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Go Pengyu ffsn an ru.pdf263,21 kBAdobe PDFView/Open
Go Pengyu ffsn an eng.pdf9,18 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.