Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/294939
Title: Психологическое сопровождение развития саморегуляции студентов с различными когнитивными стилями
Authors: Галецкий, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: «Вышэйшая школа» : навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. - 2022. - № 4. - С. 33-36.
Abstract: В статье дано описание коррекционно-развивающей программы тренинга навыков саморегуляции у студентов с различными когнитивными стилями. Подтверждена эффективность предложенной программы тренинга навыков саморегуляции. Анализ эмпирических данных показал обоснованность используемых методов когнитивно-поведенческой терапии «третьей волны» в формировании навыков саморегуляции у студентов с различными когнитивными стилями.
Abstract (in another language): The proposed description of a correctional and developmental program for teaching self-regulation skills to students with common cognitive styles. The effectiveness of the proposed program of training in self-regulation skills was confirmed. An analysis of empirical data among students showed the validity of taking CBT «third wave» in tests of self-regulation with the presence of cognitive styles.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/294939
ISSN: 2076-4383
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022, №4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галецкий_ВШ_2022-4-033-036.pdf295,22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.