Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/294099
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЕфремова, А. О.
dc.date.accessioned2023-02-15T08:29:10Z-
dc.date.available2023-02-15T08:29:10Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citation78-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета : материалы конф. В 3 ч. Ч. 2, Минск, 10–21 мая 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 539-542.
dc.identifier.isbn978-985-881-247-8 (ч. 2); 978-985-881-245-4
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/294099-
dc.descriptionФакультет международных отношений
dc.description.abstractCurrently, customer loyalty refers to a situation where, if there are similar products, the customer chooses exactly your company all the time. If the brand has formed loyal audience, which, among other things, brings constant income to the company, it is worth considering that the company has achieved its goal. After all, when creating a product, the main goal becomes to make it meaningful for the customer. In this article, using the example of the Dolce Gabbana brand, it is shown how it is possible to form a decent loyal audience, while using atypical methods. The purpose of the work is to identify the correlation between the loyalty of the target audience of the company and the tools that the company uses for this purpose
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleDolce and Gabbana's unique loyalty strategy
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2021. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
539-542.pdf97,44 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.