Logo BSU

Просмотр "2022. Бизнес-пульс" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 1 - 20 из 85  следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2023Analysis on the variables of risk management system of commercial banksGuo Shangyuan
2023Application of AR technologies in marketingScherbo, V.; Sukhina, Y.
2023Application of Robot Process Automation in business process managementMoiseeva, P.
2023Certain aspects of tax incentives for innovation in the Republic of BelarusKishkevich, K.
2023Contextual advertising and the specifics of the main tools of online promotionPryshchep, D.; Zaznobin, A.
2023Digital platforms and digital ecosystems in the digital economyLin Yixian; Tan Xiao
2023Digital transformation initiatives of China-Belarus Industrial ParkGao Xinhong
2023Digital transformation of marketing in the XXI centuryYang Tiantian
2023Oneness – концепция цифрового управления территорией городаКурганов, Е. Д.; Шанюкевич, И. В.
2023QR codes in digital marketingKorotchenko, M.
2023QR-коды в маркетингеПолитаева, Е. А.; Федорова, А. Е.
2023Research on national economic security strategyShao Ruixue
2023SEO-оптимизация как современный инструмент продвиженияКовалевич, Т. Ф.
2023SMM как инструмент продвиженияКутолова, Д. Д.
2023Social Media Marketing in 2022Karapetyan, L.
2023Social Media Marketing как эффективный инструмент продвиженияКурилович, К. С.; Искров, А. С.
2023The paradigm of environmental responsibility of participants in the logistics processKuksa, E.; Chepikov, N.
2023Undercover marketingUnanian, M.
2023Актуальные вопросы безопасного использования куки (cookies)Перепечкин, К. С.
2023Анализ актуальности и эффективности отзывов потребителейАндрюшова, И. О.; Елисеева, А. А.