Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/292403
Title: | Применение технологии смешанного обучения в преподавании английского языка на историческом факультете БГУ |
Other Titles: | Implementation of blended learning in teaching English at the Faculty of History (BSU) / O.B. Tesevich |
Authors: | Тесевич, О. Б. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы IХ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 130-135. |
Abstract: | В статье рассматривается сущность смешанного обучения, основные принципы, компоненты и возможности его реализации при обучении иностранному языку. Описывается опыт применения смешанного обучения в преподавании английского языка на историческом факультете БГУ. Отмечается эффективность технологии смешанного обучения для организации самостоятельной работы студентов |
Abstract (in another language): | The article deals with the essence of blended learning, its main principles, components and possibilities of implementation in teaching foreign languages. The application of blended learning in teaching English at the Faculty of History of the BSU is described. The effectiveness of the method for organization of students’ autonomous learning is noted |
Description: | Раздел 2. Смешанные формы обучения в условиях цифровизации языкового образования = Section 2. Mixed forms of learning in the context of digitalization of language education |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/292403 |
ISBN: | 978-985-881-446-5 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
130-135.pdf | 451,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.