Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/292399
Title: Индивидуализация процесса изучения иностранного языка с помощью интерактивных средств
Other Titles: Individualization of foreign language teaching through adaptive e-learning / M.L. Paschuk
Authors: Пащук, М. Л.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы IХ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 111-114.
Abstract: В статье показана важность индивидуального подхода для развития личностных и профессиональных характеристик обучающегося. Показана роль дистанционного образования в реализации индивидуального подхода
Abstract (in another language): The article shows the importance of an individual approach for the development of personal and professional characteristics of a student. The role of distance education in the implementation of an individual approach is shown
Description: Раздел 2. Смешанные формы обучения в условиях цифровизации языкового образования = Section 2. Mixed forms of learning in the context of digitalization of language education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/292399
ISBN: 978-985-881-446-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111-114.pdf513,13 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.