Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289869
Title: The social advertising in Belarus and China: a comparative analysis : master’s thesis / Tao Haiyan; BSU, Faculty of philosophy and social sciences, Department of Social Communication; Scientific adviser - Kalachova I. I.
Other Titles: Социальная реклама в Беларуси и Китае: сравнительный анализ : магистерская диссертация / Тао Хайянь; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. - Калачёва И. И.
Authors: Tao Haiyan
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2022
Publisher: Minsk : BSU
Abstract: The goal is to identify common and distinctive characteristics of social advertising in Belarus and China at the present stage.
Abstract (in another language): Цель – выявить общие и отличительные характеристики социальной рекламы в Беларуси и Китае на современном этапе.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289869
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TaoHaiyan_Thesis.pdf1,21 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.