Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289390
Заглавие документа: Трансфармацыя выкладчыцкай кампетэнцыі ў эпоху лічбавізацыі
Другое заглавие: Transformation of teaching competence in the era of digitalization / M. I. Krytsuk-Tarasau
Авторы: Крыцук-Тарасаў, М. І.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Дата публикации: 2022
Издатель: Минск : БГУ
Библиографическое описание источника: Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам = Міжкультурная камунікацыя і прафесійна арыентаванае навучанне замежным мовам : материалы ХVІ Междунар. науч. конф., посвящ. 101-й годовщине образования Белорус. гос. ун-та, Минск, 27 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Достанко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 392-397.
Аннотация: У артыкуле разглядаюцца два аспекты трансфармацый у сферы выкладання замежных моў у эпоху лічбавізацыі: выкладчыцкага кампанента і тэхнічнай аснасткі адукацыйнага працэсу. Тэхнічныя магчымасці выкладання былі разгледжаны ў разрэзе багацця практычнага матэрыялу і той ролі, якую мусіць адыгрываць выкладчык у новых умовах. Дзейнасць выкладчыка была асэнсавана ў аспекце міжасобавай камунікацыі «выкладчык-студэнты», а таксама ў аспекце акадэмічнага навучання. Адзначаюцца спецыфічныя псіхаэмацыйныя адрозненні студэнтаў у эпоху лічбавізацыі. Падкрэсліваецца важнасць стварэння «інтэлектуальнага стрэсу» без пераходу яго ў «інтэлектуальны спазм», а таксама прымянення гульнявой дзейнасці і гульнявых элементаў. Педагагічныя гібкасць і цярпімасць вылучаюцца як прынцыповае вылучаецца патрабаванне да выкладчыка
Аннотация (на другом языке): The article examines two aspects of transformations in the field of teaching of foreign languages in the era of digitalization: the teaching component and the technical equipment of the educational process. The technical capacities of teaching were examined in terms of the abundance of practical material and the role that the teacher must play in the new conditions. The activity of the teacher was conceptualized in the aspect of interpersonal communication «teacher-students», as well as in the aspect of academic learning. Specific psycho-emotional differences of students in the era of digitalization are noted. The importance of creating «intellectual stress» without turning it into «intellectual spasm» is emphasized, as well as the use of game activities and game elements. Pedagogical flexibility and tolerance are highlighted as a fundamental requirement for a teacher
Доп. сведения: Секция 7. Трансформация преподавания иностранных языков в эпоху цифровизации
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289390
ISBN: 978-985-881-430-4
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2022. Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение иностранным языкам

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
392-397.pdf295,69 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.