Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288415
Title: Social Advertising in Chinese Internet Media: abstract of master's thesis / Jiang Bowen; Belarusian State University; Faculty of Philosophy and Social Sciences; Department of Social Communication; scientific adviser: Larissa G. Titarenko
Other Titles: Социальная реклама в китайских интернет-СМИ: аннотация магистерской диссертации / Цзян Бовэнь; Белорусский государственный университет; факультет философии и социальных наук; кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Титаренко Л.Г.
Authors: Jiang, Bowen
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 30-Aug-2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: The master's thesis aims to reveal and describe the main trends in the development of social advertising in Chinese Internet media.
Abstract (in another language): Цель магистерской работы – выявление и описание основных тенденций развития социальной рекламы в китайских интернет-СМИ.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288415
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JIANG BOWEN ffsn an eng.pdf111,99 kBAdobe PDFView/Open
JIANG BOWEN ffsn an ru.pdf264,61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.