Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286529
Title: Разработка проекта реинжиниринга процесса обслуживания клиентов (на примере ООО «Майнбер») : аннотация к дипломной работе / Карина Дмитриевна Поджарая ; Институт бизнеса БГУ, Кафедра логистики ; науч. рук. Мясникова О. В.
Authors: Поджарая, Карина Дмитриевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
Publisher: Минск
Abstract: Цель : Разработка проекта реинжиниринга процесса обслуживания клиентов.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286529
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Логистика. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поджарая_Аннотация.pdf259,69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.