Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286262
Title: Особенности маркетинговой стратегии компании Huawei на белорусском рынке : аннотация к магистерской диссертации / Гуань Цзяньцюань; БГУ, Экономический факультет, Кафедра международного менеджмента; науч. рук. Грек Н. Г.
Authors: Гуань Цзяньцюань
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286262
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гуань_ЭФ_аннотация.pdf164,27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.