Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285375
Title: Формирование персонального бренда в информационном обществе: аннотация магистерской диссертации / Дмитрий Дмитриевич Нехай ; БГУ; факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Гафарова Ю. Ю.
Other Titles: Фармiраванне персанальнага брэнда ў iнфармацыйным грамадстве: анатацыя магістарскай дысертацыі / Дзмiтрый Дзмiтрыевiч Няхай; БДУ; факультэт філасофіі і сацыяльных навук, кафедра сацыяльнай камунікацыі; навук. рук. Гафарава Ю. Ю.
Forming a personal brand in the information society: abstract of master’s thesis / Dmitry D. Nehaj; BSU; Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific advisor: Julia Y. Gafarova
Authors: Нехай, Дмитрий Дмитриевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 30-Jun-2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель настоящей работы – охарактеризовать процесс и методы формирования персонального бренда в информационном обществе.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285375
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NEHAJ ffsn an by.pdf274,54 kBAdobe PDFView/Open
NEHAJ ffsn an eng.pdf113,21 kBAdobe PDFView/Open
NEHAJ ffsn an.pdf268,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.