Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285095
Title: Маркетинговые коммуникации в корпоративных YouTube-каналах Беларуси и России
Other Titles: Marketing communications in corporate YouTube-channels of Belarus and Russia / I. A. Bykov, A. A. Hradziushka
Authors: Быков, И. А.
Градюшко, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь [Электронный ресурс] : материалы междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 июня 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. М. Самусевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 26-29.
Abstract: В докладе исследуется роль и значение корпоративных YouTube-каналов в маркетинговых коммуникациях. Проводится сравнение крупнейших корпораций Беларуси и России
Abstract (in another language): The report examines the role and importance of corporate YouTube channels in marketing communications. A comparison is made between the largest corporations in Belarus and Russia
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285095
ISBN: 978-985-881-277-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26-29.pdf303,14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.