Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285076
Title: Корпоративные медиа в структуре медиауниверсума университета
Other Titles: Corporate media in the structure of the media universe of the university / A. V. Prokhorov
Authors: Прохоров, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь [Электронный ресурс] : материалы междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 июня 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. М. Самусевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 124-128.
Abstract: Автор рассматривает функционирование современной медиасреды университета через комплексную модель медиауниверсума, состоящего из 7 уровней. В качестве основополагающего уровня медиауниверсума рассматривается технологический, к которому относятся корпоративные медиа
Abstract (in another language): The author examines the functioning of the modern media environment of the university through a complex model of the media universe, consisting of 7 levels. The technological level, which includes corporate media, is considered as the fundamental level of the media universe
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285076
ISBN: 978-985-881-277-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
124-128.pdf274,4 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.