Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284665
Title: Социальная реклама в Беларуси и Китае: сравнительный анализ : аннотация магистерской диссертации / Шэнь Цзинюй; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Калачёва И.И.
Other Titles: Social Advertising in Belarus and China: Comparative Analysis : abstract of master's thesis / Shen Jingyu; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Irina I. Kalachova
Authors: Шэнь, Цзинюй
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель работы – выявить основные отличительные черты и особенности белорусской и китайской социальной рекламы, а также провести сравнительный анализ социальной рекламы в Китае и Беларуси
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284665
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шэнь Цзинюй ffsn an.pdf266,62 kBAdobe PDFView/Open
SHEN JINGYU ffsn an eng.pdf112,69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.