Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284515
Title: Instagram как инструмент продвижения малого бизнеса : аннотация дипломной работы / Анастасия Олеговна Курач; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Купчинова Т.В.
Other Titles: Instagram as the Tool for Small Business Promotion : abstract of graduate thesis / Anastasia O. Kurach; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Tatiana V. Kupchinova
Authors: Курач, Анастасия Олеговна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – выявление особенностей и практики использования Instagram в продвижении малого бизнеса
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284515
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КУРАЧ АО ffsn an rus.pdf281,18 kBAdobe PDFView/Open
KURACH AO ffsn an en.pdf90,44 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.