Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284504
Title: Стратегия продвижения малого бизнеса в электронных социальных сетях (на примере агроусадьбы «Андреевка») : аннотация дипломной работы / Аксинья Александровна Дорофеева; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Терещенко М.С.
Other Titles: Small Business Promotion Strategy in Electronic Social Networks : abstract of graduate thesis / Aksinnia A. Dorofeeva; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Maria S. Tereshchenko
Authors: Дорофеева, Аксинья Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – разобрать основные способы продвижения услуг агроусадьбы в социальных сетях
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284504
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДОРОФЕЕВА ОА ffsn an rus.pdf279,61 kBAdobe PDFView/Open
DARAFEYEVA AA ffsn an en.pdf10,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.