Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284492
Title: Семиотические аспекты создания рекламного образа : аннотация дипломной работы / Елена Анатольевна Бараневич; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Сарна А.Я.
Other Titles: Semiotic Aspects of Creating an Advertising Image : abstract of graduate thesis / Elena A. Baranevich; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Aliaksandr J. Sarna
Authors: Бараневич, Елена Анатольевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель работы – выявление ключевых особенностей рекламного образа с позиций семиотического знания в контексте истории развития рекламы как вида массовой коммуникации
Abstract (in another language): The purpose of the work is to identify the key features of the advertising image from the standpoint of semiotic knowledge in the context of the history of the development of advertising as a type of mass communication
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284492
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БАРАНЦЕВИЧ ЕА ffsn an rus.pdf265,49 kBAdobe PDFView/Open
BARANTSEVICH EA ffsn an en.pdf182,26 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.