Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284437
Title: Перспективы геймификации в цифровом маркетинге
Other Titles: Perspectives of gamification in digital marketing / S. Marmashova
Authors: Мармашова, С. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 7–8 апр. 2022 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2022. – С. 281-285.
Abstract: В данной статье исследуется геймификация и ее перспективы в цифровом маркетинге. Рассматривается внешняя и внутренняя геймификация как составляющие маркетинга компании в цифровой экономике
Abstract (in another language): In this article, gamification is being researched and its prospects in digital marketing, shape territory’s uniqueness, and improve its competitiveness. External and internal gamification is being approached as components of a company’s marketing in the digital economy
Description: 3. Маркетинг – 2022. Системная трансформация и прогнозы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284437
ISBN: 978-985-7214-58-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
281-285.pdf310,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.