Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280634
Title: Деловая игра как средство формирования коммуникативных умений будущих учителей
Other Titles: Business game as means of forming of communicative abilities of future teachers / L. N. Manuilenko
Authors: Мануйленко, Л. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Минск, 19 нояб. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т, редкол.: Д. Г. Медведев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 390-396.
Abstract: В статье описывается опыт использования деловой игры в процессе изучения психолого-педагогических дисциплин. Раскрываются возможности деловой игры в реализации функций обучения, воспитания и развития учащихся колледжа в профессиональном контексте. Показывается роль деловой игры в формировании у будущих учителей коммуникативных умений
Abstract (in another language): The article describes the experience of using a business game in the process of studying psychological and pedagogical disciplines. The possibilities of the business game in the implementation of the functions of training, education and development of college students in a professional context are revealed. The role of the business game in the formation of future teachers' communicative skills is shown
Description: 4. Современные педагогические технологии как средство повышения эффективности образовательного процесса
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280634
ISBN: 978-985-881-273-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
390-396.pdf368,17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.