Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280218
Title: Виды парадигматических отношений в терминологии брендинга
Other Titles: Types of paradigmatic relations in branding terminology / M. I. Zianko
Authors: Зенько, М. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. памяти М. А. Черкаса, Респ. Беларусь, Минск, 24–25 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 374-379.
Abstract: В терминологии брендинга представлены различные виды парадигматических отношений, реализация которых, как правило, определяется положением термина в терминологической системе и его связью с обозначаемым понятием. В статье рассмотрены различные виды парадигматических отношений, отражающие специфику системности терминологии брендинга
Abstract (in another language): Branding terminology presents various types of paradigmatic relations, the implementation of which, as a rule, is determined by the position of the term in the terminological system and its connection with the designated concept. The article considers various types of paradigmatic relations reflecting the specificity of the systemic nature of branding terminology
Description: Раздел 4. Лингвистические аспекты межкультурной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280218
ISBN: 978-985-881-272-0
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
374-379.pdf704,28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.