Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280196
Title: Эффективность модели смешанного обучения в формировании иноязычной коммуникативной компетенции
Other Titles: The effectiveness of the blended learning model in the formation of foreign language communicative competence / S. N. Berezovskaya, M. M. Akhramovich
Authors: Березовская, С. Н.
Ахрамович, М. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. памяти М. А. Черкаса, Респ. Беларусь, Минск, 24–25 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 263-267.
Abstract: Целью данной статьи является анализ эффективности смешанного обучения в формировании иноязычной коммуникативной компетенции студентов высших учебных заведений. Анализируются оптимальные условия для реализации смешанного обучения и повышения учебной мотивации и результативности, а также основные виды деятельности для развития и совершенствования коммуникативной ориентированности иностранного языка в рамках смешанного обучения
Abstract (in another language): The purpose of this article is to analyze the effectiveness of blended learning in the formation of the foreign language communicative competence of students in higher educational institutions. Optimal conditions are analyzed for implementing blended learning and increasing learning motivation and performance, as well as the main activities for the development and improvement of the communicative focus of a foreign language as part of blended learning
Description: Раздел 3. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков и литературы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280196
ISBN: 978-985-881-272-0
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
263-267.pdf690,76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.