Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/278206
Title: | Мультиплатформенный подход в обучении страноведению (на примере дисциплины «Страноведение Великобритании и США» для студентов специальности «Современные иностранные языки») |
Other Titles: | Multiplatform education in teaching "Area studies of Great Britain and the USA" (on the example of the discipline "Area studies of Great Britain and the USA" for students studying modern foreign languages) / N.V. Ushakova, O.S. Goncharenko |
Authors: | Ушакова, Н. В. Гончаренко, О. С. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 177-181. |
Abstract: | В статье поднимается вопрос информатизации учебного процесса, а именно применения такого направления компьютерной дидактики как мультиплатформенное обучение на примере дисциплины «Страноведение Великобритании и США» |
Abstract (in another language): | The article raises the issue of informatization of the educational process, namely the application of such a direction of computer didactics as multiplatform education on the example of the discipline "Area Studies of Great Britain and the USA" |
Description: | Раздел 3. Мультиплатформенный подход к обучению в преподавании языков и культур = Section 3. Multiplatform approach to education |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/278206 |
ISBN: | 978-985-881-267-6 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
177-181.pdf | 367,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.