Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278203
Title: Мультиплатформенный подход к обучению фонетике английского языка (на примере дисциплины «Практическая фонетика» для студентов 2-го курса специальности «Современные иностранные языки»)
Other Titles: A multiplatform approach to teaching English phonetics (based on the example of the discipline "Practical phonetics" for second-year students of the specialty "Modern foreign languages") / H.B. Harbatouskaya
Authors: Горбатовская, А. Б.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 163-168.
Abstract: Настоящая статья рассматривает преимущества применения мультиплатформенного подхода к обучению фонетике английского языка, а также предлагает конкретные электронные ресурсы и задания, которые можно успешно использовать на занятиях по практической фонетике для студентов 2-го курса специальности «Современные иностранные языки»
Abstract (in another language): This article considers the advantages of using a multiplatform approach to teaching English phonetics, and also provides particular electronic resources and tasks that can be successfully applied in practical phonetics classes for second-year students of the specialty "Modern foreign languages"
Description: Раздел 3. Мультиплатформенный подход к обучению в преподавании языков и культур = Section 3. Multiplatform approach to education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278203
ISBN: 978-985-881-267-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
163-168.pdf373,89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.