Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/278198
Title: | Опыт интеграции очной и дистанционной форм обучения иностранному языку на второй ступени высшего образования |
Other Titles: | Experience in integration of classroom and distance forms of teaching a foreign language at the second stage of higher education / T.F. Salanovich |
Authors: | Солонович, Т. Ф. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 144-148. |
Abstract: | В статье рассматриваются особенности содержания обучения иностранному языку в магистратуре, обосновывается необходимость изменения традиционного подхода к процессу обучения в сложившихся условиях; описывается опыт интеграции очной и дистанционной форм обучения с использованием образовательной платформы Moodle |
Abstract (in another language): | The paper examines peculiarities of teaching foreign languages in a master’s degree program; the need to change traditional approaches to teaching is substantiated; experience in integrating classroom and distance forms of teaching using the e-learning platform Moodle is described |
Description: | Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/278198 |
ISBN: | 978-985-881-267-6 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
144-148.pdf | 366,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.