Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278198
Title: Опыт интеграции очной и дистанционной форм обучения иностранному языку на второй ступени высшего образования
Other Titles: Experience in integration of classroom and distance forms of teaching a foreign language at the second stage of higher education / T.F. Salanovich
Authors: Солонович, Т. Ф.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 144-148.
Abstract: В статье рассматриваются особенности содержания обучения иностранному языку в магистратуре, обосновывается необходимость изменения традиционного подхода к процессу обучения в сложившихся условиях; описывается опыт интеграции очной и дистанционной форм обучения с использованием образовательной платформы Moodle
Abstract (in another language): The paper examines peculiarities of teaching foreign languages in a master’s degree program; the need to change traditional approaches to teaching is substantiated; experience in integrating classroom and distance forms of teaching using the e-learning platform Moodle is described
Description: Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278198
ISBN: 978-985-881-267-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
144-148.pdf366,19 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.