Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278189
Title: Мультиплатформенный подход к онлайн сопровождению дисциплины «Язык средств массовой информации»
Other Titles: Multi-platform approach to online support of the discipline "Language of mass media" / K.A. Dzichkouskaya
Authors: Дичковская, Е. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. А. Куркович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 97-102.
Abstract: В статье рассматривается методика мультиплатформенного подход к онлайн сопровождению учебной дисциплины «Язык средств массовой информации» в вузе. Утверждается, что медиаплатформы являются действующим инструментом обучения английскому языку. Рассмотрены технические ресурсы и методические приемы онлайн-обучения различным аспектам языка
Abstract (in another language): The article discusses the methodology of a multi-platform approach as online support of the academic discipline "Language of the Mass Media" at the university. It argues that media platforms are an influential tool in learning English. Some technical resources and methodological techniques of online teaching of various aspects of the language are considered
Description: Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278189
ISBN: 978-985-881-267-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
97-102.pdf372,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.