Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/277120
Title: Метад інтэрв’ю пры выкладанні гісторыі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларускім дзяржаўным медыцынскім універсітэце
Other Titles: Метод интервью при преподавании истории Великой Отечественной войны в Белорусском государственном медицинском университете / Л. И. Мосейчук, Н. А. Поляк
The interview method for teaching the history of the Great Patriotic War at the Belarusian State Medical University / L. Masejchuk, N. Poliak
Authors: Масейчук, Л. І.
Поляк, Н. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::История. Исторические науки
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Гісторыя. Гістарычныя навукі
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Пічэтаўскія чытанні – 2021: 100 гадоў БДУ – першаму ўніверсітэту Беларусі : матэрыялы міжнар. навук.-тэарэтыч. канф., Мінск, 27–28 кастр. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. Д. Кароль (гал. рэд.) [і інш.] ; навук. рэд. М. Ф. Шумейка, А. А. Яноўскі. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 504-511.
Abstract: У артыкуле апісваецца педагагічны вопыт выкладчыкаў Беларускага дзяржаўнага медыцынскага ўніверсітэта ў выкладанні некаторых тэм гісторыі Беларусі. У аснову вывучэння тэмы «Гісторыя Вялікай Айчыннай вайны» была пакладзена методыка правядзення інтэрв’ю з відавочцамі падзей або з членамі іх сямей. Метад збора інфармацыі шляхам апытвання дазваляе стымуляваць самастойную навуковую працу студэнтаў і дапамагае рашаць шэраг педагагічных задач. «Вусная» гісторыя з’яўляецца актыўным метадам навучання, які стымулюе выпрацоўку ў студэнтаў агульнаадукацыйных кампетэнцый і садзейнічае набыццю спецыфічных ведаў, уменняў і навыкаў
Abstract (in another language): В статье описан педагогический опыт преподавателей Белорусского государственного медицинского университета в преподавании некоторых тем по истории Беларуси. Изучение темы «История Великой Отечественной войны» основывалось на методике проведения интервью с очевидцами или членами их семей. Метод сбора информации посредством анкетирования позволяет стимулировать самостоятельную научную работу студентов и помогает решить ряд педагогических задач. Устная история - это активный метод обучения, который стимулирует развитие общеобразовательных компетенций учащихся и способствует приобретению конкретных знаний, навыков и умений = The article describes the gouty experience of teachers of the Belarusian State Medical University in teaching some topics on the history of Belarus. The study of the topic «History of the Great Patriotic War» was based on the technique of interviewing witnesses of those events or with members of their families. The method of collecting information through a survey allows to stimulate independent scientific work of students and helps to solve a number of pedagogical problems. «Oral» history is an active method of education that stimulates the development of general educational competencies and promotes the acquisition of specific knowledge, skills and abilities
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/277120
ISBN: 978-985-881-250-8
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Пічэтаўскія чытанні – 2021: 100 гадоў БДУ – першаму ўніверсітэту Беларусі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
504-511.pdf549,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.