Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276961
Title: Фирменный стиль концертных организаций: проблемы дизайна
Other Titles: Concert organizations corporate identity: design problems / E.N. Saraeva
Authors: Сараева, Екатерина Николаевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 14–15 апр. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. Ю. Фролова (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 106-110.
Abstract: В статье характеризуются проблемы дизайна фирменного стиля концертных организаций, обращается внимание на проблемы наличия товарного знака, формирования фирменного стиля филармонии, обеспечивающие развитие бренда и имиджа концертной организации
Abstract (in another language): The article characterizes the problems of corporate identity design for concert organizations, draws attention to the problems of having a trademark, forming the corporate identity of the philharmonic society, ensuring the development of the brand and image of the concert organization
Description: Раздел 2. Практико-ориентированные исследования в сфере дизайна и дизайн-образования
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276961
ISBN: 978-985-881-251-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
106-110.pdf1,64 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.